Welkom op ons reisblog!

9 mei 2016

Welkom op ons reisblog bij Reislogger!

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze backpack reis door Zuid-Oost Azië. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    9 mei 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Jan:
    9 mei 2016
    Een informatief begin. We gaan jullie volgen. Alvast een goede reis en veel plezier
  3. Henk:
    12 mei 2016
    Zo stoer wat jullie gaan doen, trots en heel benieuwd wat jullie gaan meemaken
  4. Wim:
    12 mei 2016
    Ja, een geweldig vooruitzicht. Ben zeer benieuwd wat jullie bevindingen zijn! Een hele fijne reis gewenst van ons allemaal.
  5. Tooswillems:
    15 mei 2016
    Het is bijna zo ver nog een paar nachtjes en dan begint het grote avontuur. Heel veel plezier en hou ons goed op te hoogte zodat wij er ook een beetje bij zijn. xx
  6. Wim:
    15 mei 2016
    Bedankt voor het toesturen van de reisroute. Mooi om te zien welke interessante locaties jullie gaan bezoeken. Een goede voorbereiding, maakt werkelijk nieuwsgierig.................. :-)
  7. Els:
    15 mei 2016
    Jullie gaan een geweldige en ook wel een beetje een spannende tijd tegemoet. Wat een belevenis.......Om dit te mogen ondernemen. We gaan jullie volgen en stuur genoeg foto's zodat we er ook een indruk van krijgen. Veel plezier xx
  8. Karin:
    17 mei 2016
    Anke & Philippe,
    Echt zooo gaaf wat jullie gaan doen!
    Ik leef nu al met jullie mee. Wat een avontuur. Ik ben ook heeeel erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Voor nu genieten van de laatste avond thuis xxx
    Succes met de allerlaatste voorbereidingen, vergeet niets, twijfel niet meer en go for it !!! Dikke knuffel en tot mailens